sobota 28. ledna 2012

The Day


Dneska byl skvělý den...


...začali jsme ho spolu s Káťou a mým milovaným v tattoo salonu Horror Vacui ART Atelier. Každému samozřejmě doporučujeme Lukáše Poláčka jako pro nás momentálně nejoblíbenějšího tatéra (objednávka na další práci je již v diáři!). Pro dnešek se jednalo o dvě srdce. Protože jsme si tak blízké, nosíme odteď každá jedno. To příjemné utrpení si ale můžete prohlédnout...





...Odpoledne jsme šli za kulturou. Nechtěla jsem, aby to dopadlo jako tradičně, kdy chci navštívit nějakou výstavu, ale odkládám to tak dlouho, až je ukončena. Proto jsem musela konečně zjistit, co pravil ten LaChapelle! Bylo tam příliš lidí, tak jsem se ani nepokoušela nic fotit. Všichni jste ale určitě již jeho práce viděli a víte, že stojí za to. O pozdním obědu v Marině ani nemluvím, z toho jsem živa ještě teď.


Bezkonkurenčním vrcholem dne byla však návštěva mého oblíbeného obchodu, kde jsem nemohla nechat ty úžasné nové Lita`s (viz. fotky)!!! Konečně mám zase další campbellovky do sbírky a budu z toho v rauši opět několik dní, ne-li déle!!!



Teď už se budu doma jen kochat vším novým, pustíme si film a budeme užívat pohodu...

Alice



Kdo ještě nemá svoje Lita's???!!!???
Pozn.: Boty Jeffrey Campbell (prodává The Address Idea), kožich Kappahl, svetr, šál a kabelka H&M, sukně a punčochy Primark, přívěsek Mango


2 komentáře: