pondělí 16. dubna 2012

Informační

Vím, že to tu někdy dost flákám. Času je ale prostě málo. Pořídila jsem si proto nový iphone, aby pro mě bylo jednodušší nahazovat denní příspěvky a tak podobně. Měla bych ale i zmínit další cesty,  jak najít mé příspěvky, když už je to tady marný. Samozřejmě v první řadě FACEBOOK FAN PAGE, chvilkové postřehy na TWITTER. A nejvíc toho teď bude k vidění na Instagramu, kde mě najdete jako delicatepunxalice. Asi z toho budu dělat každý týden nějaké shrnutí uplynulých dnů. )) Příležitostně mě hledejte i  na LOOKBOOK, tam mi samozřejmě fanděte a dávejte hype.


Co vás čeká a nemine?! Kromě iphonu s cool obalem (http://store.apple.com/cz) a vytouženým barevným maxipsaníčkem (Bershka) jsem si pořídila spoustu dalších krásných věcí. Co nejdříve vám je tedy pro inspiraci nafotím

A nezapomeňte:  Follow my blog with Bloglovin

1 komentář: