pondělí 21. května 2012

Body na nábřeží


Mám nové naprosto skvělé body z MISSGUIDED, odkud mi přišlo minulý týden více věcí. Objednávala jsem odtamtud poprvé, jsem naprosto spokojená. Kromě jedné špatně odhadnuté velikosti u košile jsem z věcí nadšená. Uvidíme, zda jejich služby budou pružné při výměně dané košile. Určitě budu referovat a co nejdříve nafotím i zbylé kousky objednávky. Missguded opravdu doporučuji, je to styl přesně dle mého gusta.

Kromě toho mám opět nové tetování, a pokud se tu chceme bavit o módě, tak je dokonce tematické. Před nedávnem mi přišlo na mysl vyobrazení vystřihovací panenky, kterou jsem nechala i s oblečkem zvěčnit na svá lýtka. Pro zvědavce a nechápavé, k vystřižení je i samotná panenka. Významů může být víc, už jen to, že šaty dělají člověka a člověk nosí masky (obrazně řečeno). Tak to byla jen taková poznámka k věci. Užívejte teplých dnů a nebuďte tak lenivý a unavení jako já!




 Pozn.: Body Missguided, šortky Bitching&Junkfood, brýle H&M, kabelka Gate, balerínky Primark, hodinky Michael Kors, prsten jezevčík Asos





3 komentáře:

  1. to body je krutý, dávám like. ale chci fotku tý panenky)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/403391_3139232840216_1246747013_32230195_1884751880_n.jpg tu je foceno čerstvě hotové, za měsíc se půjde ještě na drobné úpravy jako zvětšení vlasového objemu )))

      Vymazat
  2. boze ♥ presne todle body jsem si chtela koupit!!! uzasny!!!!

    OdpovědětVymazat