úterý 5. června 2012

Missguided wishlist...peace, love & fashion


Co jsem objevila (byl mi doporučen) online shop MISSGUIDED jsem doslova závislá na projíždění jeho stránek. Chci tam skoro všechno a postupně samozřejmě i objednávám. Sestavila jsem přehled toho, na co mám teď největší zálusk. Botičky na prvním místě za mnou musí jít ještě tento týden a taky půjdou!



6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. na těch tam přesně ulítávám nejvíce...protože http://delicatepunx.blogspot.cz/2012/04/zboznuju-kosile.html )))

      Vymazat
  2. skvělá stránka, z těch bot nedýchám...! jak je to tam s poštovným a vrácením? už jsi vyzkoušela?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. standard poštovný stojí 7,50 liber, doručovací služba doveze až do ruky (když tápají volají na mobil), tracking balíku funguje výborně... s vrácením podám info, minulý týden jsem posílala zpět košily, která mi byla malá, spolu s jejich vyplněným formulářem, tak uvidíme, jak se budeme dotahovat ))) jinak podle mě ceny jsou naprosto skvělý, věci krásný, už mám potvrzenou objednávku na boty )))

      Vymazat
  3. pockej nerikej ze mas tu s krizema!!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no zatím ne, ale chystám se na ni...teď jsou na cestě někde mezi UK a CZ ty červené platformy a snad vyměněná jiná svočkovaná košile. )))

      Vymazat