středa 3. dubna 2013

Osobní stylista



Kdo sleduje můj blog delší dobu, ví, že loni v létě jsem absolvovala Školu Stylu. Dalo mi to mnohé,naučila jsem se vyvarovat některých chyb, ale i nebát se rozvinout můj vlastní styl. Začala jsem se o vše více zajímat, sledovat více stránek zabývajících se módou, zvyšovat své znalosti. Pracovala jsem na sobě a svých projektech.

Pomalu nadešel čas předat z toho tedy i dále. Přišlo akorát vhod, kdy se mi známá ozvala s prosbou, že potřebuje pomoci se svým šatníkem. Její dosavadní kousky jí zevšedněly a postrádaly pro ni na zajímavosti, nevěděla si však sama rady,co s tím a potřebovala popostrčit. Začala jsem tedy návštěvou u ní doma, probraly jsme, v čem se cítí dobře, jak by si zhruba představovala svůj nový look, co na sobě má ráda a naopak a pak už jsme se vrhly na její skříň.Poradila jsem jí, jak některé kousky nosit, co má vyhodit, co si nechat a jak využít. No a po celém tomto kolečku už přišla ta nejpříjemnější část a to nákup nového oblečení. "Klientka" si stanovila předem budget, který chce vyčerpat a předem jsme se dohodly i na mé odměně za celou práci.

foto před proměnou

 Fotky před proměnou a finální výsledek už si zde můžete prohlédnout. I vzhledem k budgetu jsme nakoupily některé zásadnější kousky, které by neměly v šatníku nikdy chybět, jako je klasická bílá košile. Ve zbytku hrála roli i profese klientky (designérka interiérů), braly jsme ohled na to, kde a s kým se celý den pohybuje apod. Na závěr jsem dala i nějaká doporučení a tipy na inspiraci. Sama jsem i dále plně k dispozici. Mohla bych ke každému outfitu doplnit ještě něco detailněji, ale na můj vkus jsem se rozepsala až až. Myslím,že spokojenost je na obou stranách. :)
 po proměně

 nesmí chybět doplňky a zajímavé detaily

S Martinou jsme se předběžně domluvily na další spolupráci i do budoucna, nějaké věci musíme ještě doladit. Jsem ovšem k dispozici pro konzultaci komukoliv. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat