pátek 14. února 2014

Mad Men


Práce v reklamě, to je velkej byznys. Já v tom jsem už od maturity. Joo a to už je pár let. Někdy se cítím jako Don, rozumějte Donald Draper. Někdy jsem zase víc jako Betty, jeho první žena. Ehm, teda vlastně druhá. No, na tom vlastně až tolik nezáleží. Z kreativky teda nejsem. Ale Miss Draper mi klidně říkat můžete. Berte to s hodně velkou nadsázkou.


 Každopádně k panu Draperovi (pro ty, co neví, hlavní postava seriálu Mad Men, prostředí reklamní agentury, odehrává se v 50.-60. letech minulého století, New York). Tahle postava patří k mým oblíbeným, tedy těm seriálovým. Samotný pořad je na mém žebříčku mezi těmi nej. No a už i ty hodiny odbili sedmou. Takže já nedočkavě vyčkávám na duben, kdy odstartuje první část sedmé a zároveň finální série. Ta bude rozdělena do dvou částí. Toto jaro budou odvysílány díly nesoucí podtitul "počátku", za rok pak "konec jedné éry". Už teď zatalčuju slzu.


A jinak, takovéhle kalhoty už jsem nějakou tu chvíli sháněla. Pěkně do pasu, v pánském stylu, v příjemném materiálu. Už jsem měla na víkend naplánovanou návštěvu second handů, když jsem se rozhodla zabít chvilku v Zaře. A tam na mě čekaly. Ve výprodeji. Za krásnou cenu 399 korun českých (hlavně, že si nejsem schopná našetřit na nový foťák, když mi ten milovaný, starý pes rozkousal). Je mi v nich báječně!


Pozn.: Kabát Topshop; svetr a kalhoty Zara; boty a klobouk H&M; psaníčko Newyorker


Na závěr fotka pro všechny osamělá srdce, hlavně pro ty laskavá a dobrotivá. K tomu dnešnímu dni...


Žádné komentáře:

Okomentovat